Δωρεάν χαρακτηριστικά MikoPBX

MikoPBX - the simplest telephony for business

Το όνομά μου είναι Nikolay και θα ήθελα να παρουσιάσω το MikoPBX, το απλούστερο τηλεφωνικό κέντρο για την επιχείρησή σας.

Να είστε προσανατολισμένοι στον πελάτη
ουρά κλήσεων και ζωντανά στατιστικά στοιχεία

Η λειτουργία "Ουρά κλήσεων" είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για τη διαμόρφωση υψηλής ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών. Επιτρέπει την επεξεργασία περισσότερων κλήσεων, όταν οργανώνονται σε μια ουρά για τον αριθμό των χειριστών σας. Οι κλήσεις δρομολογούνται σε μια ουρά κλήσεων, όπου οι καλούντες διατηρούνται και ακούνε μουσική σε αναμονή μέχρι να είναι διαθέσιμη μια εταιρεία κινητής τηλεφωνίας για να απαντήσει, αντί να τις χάσει. Η παρακολούθηση κλήσεων σε πραγματικό χρόνο επιτρέπει στους επόπτες να παρακολουθούν όλες τις κλήσεις. Αυτό θα βελτιώσει την ποιότητα των υπηρεσιών και τη σχέση με τους πελάτες.

MikoPBX - "call queue" feature
Υπηρεσία "όλο το εικοσιτετράωρο"
χειροκίνητος νυχτερινός διακόπτης και αργίες
MikoPBX - simple telephony for business

Το MikoPBX θα δέχεται όλες τις κλήσεις ακόμη και μετά τις ώρες. Για το Σαββατοκύριακο, τις αργίες ή τις μη εργάσιμες ώρες, το τηλεφωνικό κέντρο θα προσφέρει στον καλούντα να αφήσει ένα φωνητικό μήνυμα ή να συνδεθεί με έναν άμεσο αριθμό σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Δείξτε στους πελάτες σας ότι ενδιαφέρεστε για αυτούς.

Πραγματοποίηση κλήσης διάσκεψης
Οργανώστε τη διάσκεψή σας με μερικά κλικ

Το MikoPBX σας επιτρέπει να δημιουργήσετε όσες αίθουσες συνεδριάσεων χρειάζεστε. Κάθε χρήστης δίνει το όνομά του πριν εισέλθει στην αίθουσα διασκέψεων για να γνωρίζουν οι άλλοι συμμετέχοντες ποιος συμμετείχε ή αποχώρησε από τη διάσκεψη.

MikoPBX - "conference call" feature
Καταγράψτε όλες τις κλήσεις σας
Μπορείτε να έχετε πρόσβαση στα αρχεία σας ανά πάσα στιγμή
MikoPBX - "call recording" feature

Η εγγραφή κλήσεων είναι ένα από τα πιο δημοφιλή χαρακτηριστικά τηλεφωνίας. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εκπαιδεύσεις εργαζομένων και για έλεγχο ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών. Όλες οι κλήσεις καταγράφονται αυτόματα, δεν απαιτούν πρόσθετες ενέργειες από τους χρήστες. Όλες οι ηχογραφήσεις αποθηκεύονται στο MikoPBX και μπορείτε να τις παρακολουθείτε και να τις βρίσκετε εύκολα.

Χρησιμοποιήστε το κινητό σας τηλέφωνο
Χρησιμοποιήστε το για να απαντήσετε σε ανακατευθυνόμενες κλήσεις και επιστροφές κλήσεων

Μπορείτε να απαντήσετε σε κλήσεις πελατών στο κινητό σας τηλέφωνο όταν είστε εκτός γραφείου, καθώς και να καλέσετε πελάτες από το κινητό σας τηλέφωνο και ο πελάτης θα δει τον αριθμό τηλεφώνου του γραφείου σας.

MikoPBX - "call redirection to mobile" feature
Λήψη ειδοποιήσεων μέσω e-mail
Ειδοποιήσεις αυτόματου τηλεφωνητή ή αναπάντητων κλήσεων
MikoPBX -"e-mail notification" feature

Το MikoPBX θα σας στείλει ένα φωνητικό ταχυδρομείο ή ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ειδοποίησης αναπάντητης κλήσης. Μπορείτε να ελέγξετε το φωνητικό ταχυδρομείο σε οποιονδήποτε υπολογιστή, το iPhone ή το smartphone Android.

Διασύνδεση πολλαπλών MikoPBXs
για υποκαταστήματα

Συνιστούμε τον διαχωρισμό των τηλεφωνικών συστημάτων MikoPBX για κάθε υποκατάστημα. Η διασύνδεση τηλεφωνικών συστημάτων θα εξοικονομήσει σημαντικό κόστος, καθώς οι εσωτερικές τηλεφωνικές κλήσεις είναι εντελώς δωρεάν και οι υπάλληλοι διαφορετικών γραφείων μπορούν να συνδεθούν μέσω των αριθμών επέκτασής τους.

MikoPBX - "branch unification" feature
Εσωτερική εγκατάσταση ή σε οποιαδήποτε υπηρεσία cloud
Υποστηρίζονται όλοι οι σύγχρονοι τύποι εικονικού περιβάλλοντος
MikoPBX works on server and on virtual environment

Το MikoPBX βασίζεται σε λειτουργικό σύστημα Linux και μπορεί να εγκατασταθεί σε διακομιστή με την προϋπόθεση του δικού σας ή σε οποιαδήποτε υπηρεσία Cloud. Το MikoPBX υποστηρίζει VMware vSphere, Microsoft HyperV, Oracle εικονικού κουτιού και λύσεις Yandex Cloud και MailRu Cloud. Πρόσθετοι τύποι εξοπλισμού, όπως μια πύλη GSM, μπορούν να συνδεθούν με το MikoPBX για να επικοινωνούν με παρόχους κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας.

Τα στιγμιότυπα οθόνης της διεπαφής διαχείρισης MikoPBX

Μέλη του προσωπικού
Staff members

Ξεκινήστε την εργασία σας με την εφαρμογή MikoPBX συμπληρώνοντας μια λίστα υπαλλήλων. Αρκεί να βάλετε κάτω το όνομα, τον αριθμό τηλεφώνου και το email (για να ειδοποιήσετε για αναπάντητες κλήσεις) κάθε μέλους.

Κάρτα υπαλλήλου

Ο αριθμός επέκτασης και το κινητό του υπαλλήλου πρέπει να τοποθετηθούν εκεί. Σε περίπτωση που η κλήση δεν απαντηθεί εντός χρονικού ορίου, μεταφέρεται σύμφωνα με τις ρυθμίσεις. Είναι επίσης δυνατές οι ρυθμιζόμενες ρυθμίσεις λογαριασμού χρήστη SIP και οι ρυθμίσεις τηλεφώνου IP.

Employee card
Ουρά κλήσεων
Call queue

Ομαδοποιήστε τους υπαλλήλους σας. Εάν η κλήση πηγαίνει στην ομάδα, υποβάλλεται σε επεξεργασία σύμφωνα με τις ρυθμίσεις (ταυτόχρονα, μία προς μία κ.λπ., πνευματική επιλογή ελεύθερου χειριστή ή αναμονής μέχρι να ολοκληρωθεί)

Φωνητικά μενού

Δημιουργήστε ένα φωνητικό μενού με προτροπές για τον πελάτη σας να αντικαταστήσει ένα εκκριτικό. Ο πελάτης μπορεί να καλέσει μια επέκταση ή να επιλέξει μία από τις συγκεκριμένες επιλογές.

Voice menus
Λειτουργία συστήματος εκτός ωραρίου λειτουργίας συστήματος
Off hours system mode

Το MikoPBX επιτρέπει τη ρύθμιση ενός αλγορίθμου επεξεργασίας κατά τις ώρες εκτός γραφείου. Τη νύχτα μπορεί να αναπαράγει ένα ειδικό ηχογραφημένο μήνυμα ή να ανακατευθύνει την κλήση σε ένα φωνητικό ταχυδρομείο ή σε έναν χειριστή που βρίσκεται σε υπηρεσία.

Ρυθμίσεις παρόχων τηλεφωνίας

Η επιλογή του παρόχου εξαρτάται από εσάς. Μπορείτε να εξοικονομήσετε χρήματα επιλέγοντας έναν διεθνή πάροχο για κλήσεις στο εξωτερικό ή να χρησιμοποιήσετε την πύλη GSM με απεριόριστες κάρτες SIM σε κλήσεις κινητής τηλεφωνίας. Είναι ακόμη δυνατό να συνδέσετε το λογαριασμό σας Skype ή Telegram.

Telephony providers settings
Ρυθμίσεις εξερχόμενων κλήσεων
Outgoing calls settings

Αφού ορίσετε τους παρόχους, δημιουργείτε κανόνες για την οργάνωση των εξερχόμενων κλήσεων, οπότε όταν καλείτε το MikoPBX να κατανοείτε ποιον πάροχο να χρησιμοποιήσετε. Μπορείτε επίσης να αλλάξετε τη σειρά τους να το μεταφέρετε και να το αποθέσετε.

Ρυθμίσεις εισερχόμενων κλήσεων

Όταν ο πάροχος λαμβάνει μια κλήση, υποβάλλεται σε επεξεργασία σύμφωνα με τους κανόνες εισερχόμενων κλήσεων που ορίζετε στις ανάγκες σας. Ορισμένες κλήσεις πηγαίνουν στο μενού IVR και μερικές από αυτές πηγαίνουν απευθείας σε έναν χειριστή.

Incoming calls settings
Ηχογραφήσεις κλήσεων
Call recordings

Υπάρχουν αρχεία κλήσεων στη διεπαφή MikoPBX που μπορούν να φιλτραριστούν σύμφωνα με τις λεπτομέρειες αυτής της εγγραφής: αριθμούς τηλεφώνου, ημερομηνίες και το όνομα του υπαλλήλου σας. Ακούστε ή κατεβάστε τα. Εάν υπήρχαν πολλές μεταφορές κλήσεων, μπορείτε να αναλύσετε κάθε τμήμα της κλήσης.

Κλήσεις συνδιάσκεψης

Μπορείτε να δημιουργήσετε οποιονδήποτε αριθμό αιθουσών διασκέψεων με τη ρύθμιση ενός μοναδικού αριθμού για κάθε μία. Καλώντας αυτόν τον αριθμό συμμετέχετε αυτόματα στην ομιλία της διάσκεψης.

Conference calls
Μετάφραση διεπαφής
Interface translation

Έχουμε ήδη μεταφράσει τη διεπαφή ιστού σε πολλές γλώσσες από την υπηρεσία μετάφρασης Google για την επόμενη λίστα γλωσσών. Μπορείτε να το βελτιώσετε σε ειδικές υπηρεσίες μετάφρασης https://weblate.mikopbx.com

Πρόσθετα τηλεφωνικού κέντρου

Μπορείτε να επεκτείνετε τη λειτουργικότητα του MikoPBX σας κατεβάζοντας πρόσθετα. Σχεδιάζουμε επίσης να κυκλοφορήσουμε πολλές διαφορετικές ενότητες. Μείνετε ενημερωμένοι.

PBX plugins
Ρυθμίσεις διασύνδεσης δικτύου
Network interface settings

Η ρύθμιση της διεπαφής δικτύου μέσω του προγράμματος περιήγησης ιστού είναι πολύ πιο βολική από τη χρήση αρχείων διαμόρφωσης Linux. Απλά ορίστε 2 κάρτες δικτύου, μία για το τοπικό δίκτυο και μία για το Διαδίκτυο.

Ενσωματωμένο τείχος προστασίας

Το ισχυρό τείχος προστασίας βασίζεται σε iptables. Μπορείς να επιλέξεις ένα από τα υπάρχοντα μοτίβα ή να προσαρμόσεις τις ρυθμίσεις πρόσβασης στην τηλεφωνία σου από έξω.

Embedded Firewall
Επίθεση κατά της ωμής βίας
Anti Brute-Force attack

Το MikoPBX χρησιμοποιεί το σύστημα Fail2Ban για την ανάλυση των προσπαθειών επίθεσης με κωδικό πρόσβασης. Αφού εισαγάγετε αρκετούς λανθασμένους κωδικούς πρόσβασης, το MikoPBX αποκλείει αυτήν την IP.

Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας και ανάκτηση

Το MikoPBX δημιουργεί αυτόματα αντίγραφα ασφαλείας. Ορίστε το πρόγραμμα μία φορά και χαλαρώστε. Εάν το υλικό σας σπάσει, μπορείτε να το επαναφέρετε γρήγορα.

Backup and recovery
Αυτόματη ενημέρωση συστήματος
Automatic system update

Το MikoPBX ενημερώνεται τακτικά. Κάντε κλικ-κλικ και το σύστημά σας είναι ενημερωμένο και είναι έτοιμο να λειτουργήσει.

Μονάδα προσαρμογής Dialplan

Εάν χρειαστεί, μπορείτε να αναπτύξετε τον δικό σας λογικό τρόπο για το τηλεφωνικό σας σύστημα, χρησιμοποιώντας dialplans Αστερίσκου.

Dialplan customisation module
Προσαρμογή αρχείων συστήματος
System files customisation

Εάν είστε ειδικός στο Asterisk, μπορείτε να λύσετε ακόμη και εξαιρετικές εργασίες με την επεξεργασία αρχείων συστήματος μέσω της διεπαφής ιστού.

Άμεση πρόσβαση στα αρχεία καταγραφής συστήματος

Ελέγξτε για σφάλματα και προειδοποιήσεις στη διεπαφή ιστού. Όλα τα αρχεία καταγραφής συστήματος είναι διαθέσιμα.

Direct access to system logs